VI SØGER

Area Sales Manager

Hos Rumas designer vi arbejdsglæde og identitet i form af møbler og interiør til det moderne skandinaviske kontor. Vores vision er, at møbler ikke blot skal se flotte ud, men også inspirere og bidrage positivt i hverdagen. Det skal være lækkert at være på arbejde.

Vi er et lille team på seks kolleger, der brænder for det, vi laver. Rumas ønsker at øge omsætningen over de næste tre år og har dermed en masse projekter i støbeskeen. Projekter, du kommer til at være en del af og have indflydelse på.

Du bliver vores centrale person på Sjælland, da en stor del af projekterne foregår i København. Du skal derfor være bosiddende på Sjælland, og som udgangspunkt kommer du til at arbejde hjemmefra, da vores kontor ligger i Aalborg.

Spændende arbejdsopgaver med B2B-salg og etablering af showroom

Du kommer til arbejde med en række forskellige spændende opgaver, hvor en af dem er at tage ejerskab for etableringen af et showroom på Sjælland.

Derudover kommer du til at arbejde med planlægning af salgsaktiviteter sammen med forhandlere samt udbygning af et forhandlernetværk på Sjælland. Det er din opgave at udbrede kendskabet til Rumas’ kollektion hos landets arkitekter og håndtere større slutkunder i samarbejde med forhandlere og arkitekter.

Selvstændig og innovativ sælger med interesse for møbler og interiør

Dine arbejdsopgaver vil primært være at tage kontakt til arkitekter, skabe relationer og lave aftaler med forskellige samarbejdspartnere inden for design og produktion af møbler og interiør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med salg af møbler eller interiør, men det er ikke et krav. Det afgørende er, at du har erfaring med salg gennem forhandlere og har et godt netværk blandt arkitekter.

Du er den rette kandidat hvis du:

  • har minimum to til tre års praktisk erfaring med B2B-salg
  • har det godt med selvstændigt arbejde
  • har et stort netværk, som du vedligeholder og udvider
  • bidrager med positiv energi og formår at lukke ordrer
  • er nysgerrig på møbelmarkedet og udviklingen, jf. produkter, grøn omstilling, fremtidens hjemmearbejdspladser m.v.
  • enten har erfaring eller interesse i at samarbejde med arkitekter
  • er interesseret i at tage del i Rumas’ udvikling – herunder afsætningsstrategi, visuel identitet m.m.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads i udvikling

Da vi er en lille virksomhed, får du medindflydelse på, hvilken retning vi skal gå. Vi brænder for møbelbranchen, og du vil opleve et hold kompetente kolleger, der har din ryg, og som du kan sparre med om idéer til Rumas’ udvikling.

Vi tilbyder dig:

  • en fleksibel arbejdsplads
  • et kompetent team til sparring
  • tæt kontakt med forhandlere og arkitekter
  • en hverdag med stor medindflydelse
  • rollen som hovedansvarlig for etablering og udvikling af showroom i København
  • lønpakke efter aftale med bl.a. pension, sundhedsforsikring, bil, telefon, pc m.m.

Lyder Rumas som stedet for dig – kontakt os

Hvis du kan sætte flueben ved ovenstående, så tøv ikke med at sende os en motiveret ansøgning og dit CV til job@rumas.dk med titlen ”Area Sales Manager”. Ansøgningsfrist er den 20. november 2021.

Vil du høre mere om stillingen, eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores salgsdirektør Michael Petersen på telefon 40 80 11 55.

Vi behandler ansøgninger løbende og ansætter, så snart vi finder den rette kandidat. Tiltrædelse er snarest muligt.

persondatapolitik
ARBEJDE VED RUMAS

ledige stillinger

Siden her opdateres løbende med ledige stillinger, men du er naturligvis altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til job@rumas.dk

Al persondata i forbindelse med jobansøgninger behandles i henhold til gældende GDPR-regler.

Læs om rumas’ behandling af persondata her:

persondatapolitik